Monday 4 February 2013

saban hari aku menunggu dia,, tapi kini aku bersamanya kembali dengan usaha dan kesabaran aku. pengalaman yang lalu kini menjadi panduan untuk kami lebih bersikap positif dan mengajar kami menjadi seorang yang lebih matang.kami bertemu kembali dengan cara dia menelefon aku melalui adik aku sendiri.pada mulanya memang aku tidak mahu untuk bertemu dan meneruskan hubungan kami tapi perasaan ini ...????aku terima dia dengan seadanya dan kembali bersama untuk bina hidup yang dan melupakan semua kengan pahit yang pernah kami lalui.tapi bagi aku semua itu tidak pernah sekali hilang dalam ingatan aku. dicaci, dimaki,dihina oleh orang yang penah hadir dalam hidup orang yang aku sayang iaitu S. S banyak berubah walau pun pada mulanya aku tidak memberikan ia kepercayaan sepenuhnya seperti dahulu tapi dia berusaha untuk membuatkan aku percaya padanya semula. kini genap 4tahun hubungan kami. dan alhamdullilah sehingga hari ini dia masih boleh pegang janji dan sumpah setia dia pada aku.dan memberikan kebahgiaan pada aku semula seperti dulu.

No comments:

Post a Comment