Saturday 9 February 2013

kebahgiaan hari ini seperti biasa

hari ini kami semakin ceria seperti biasa...dan  hubungan kami semakin rapat dan tak akan ada yang boleh memisahkan kami berdua.aku tahu yang dia amat menyangi aku..S terima kasih atas apa yang kau berikan pada aku dari dulu sampai sekarang...kau segala2 nya tuk aku.hubungan kami tak ada masalah pada keluarga S dan keluarga aku..mama okay jew.aku tahu mama tak kisah tapi jaga batasan nya..abang abang dan kakak aku pon okay dengan dia..tapi ayah la..aku dan dia masih takut takut..terima kasih la dekat S sebab faham ayah aku orang nya mcm mane kan..ayah akuseorang yang tegas tapi dia okay kalo kita pandai ambik hati dia. alhamdullah sekarang ayah pun dah mula percayakan S dan aku.paling epy sangat sekarang aku dan S tiap tiap minggu balik bersama.S hantar aku balik sampai rumah.dan ini maybe boleh merapatkan hubugan keluarga aku degan dia..heheehehehe...

No comments:

Post a Comment